0,00 zł
Politica de confidențialitate
I. Operatorul de date cu caracter personal
Vă informăm că operatorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este PATON Europe Sp. z o. o. o., 35-213 Rzeszów, ul. Kapitałowa 4, NIP: 813 375 25 15 .denumită în continuare “Societatea”. Compania poate fi contactată în ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal la următoarea adresă de e-mail: biuro@paton.pl.
II. Scopuri și motive pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
Societatea prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal în diverse scopuri, dar întotdeauna în conformitate cu legea, pentru a vă furniza servicii în conformitate cu profilul său de activitate. Mai jos veți găsi scopurile specifice pentru care prelucrăm datele dvs. personale, împreună cu temeiurile legale.
În scopul oferirii și furnizării serviciului, prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi:
numele dvs. sau, eventual, numele companiei dvs.
adresa de livrare
adresa de e-mail
în cazul unui contractant, numărul dumneavoastră de TVA
numărul de comandă
data înregistrării.
Temeiul juridic pentru o astfel de prelucrare este articolul 6 alineatul (1) litera (b) din RODO, care ne permite să prelucrăm datele cu caracter personal atunci când este necesar pentru executarea unui contract sau pentru demersurile necesare pentru încheierea unui contract.
Pentru a procesa o reclamație, prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi:
numele sau, eventual, compania
adresa de e-mail
numărul de comandă,
adresa, dacă este cazul – în cazul unei rambursări,
numărul de cont bancar – în cazul în care se efectuează o rambursare.
Temeiul juridic pentru o astfel de prelucrare este articolul 6 alineatul (1) litera (b) din RODO, care ne permite să prelucrăm datele cu caracter personal atunci când este necesar pentru executarea unui contract sau pentru demersurile necesare pentru încheierea unui contract;
În scopul de a vă trimite notificări prin e-mail cu privire la mesajele de pe panoul de clienți, prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi:
adresa de e-mail,
numărul comenzii.
Temeiul juridic pentru o astfel de prelucrare este articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO, care ne permite să prelucrăm date cu caracter personal dacă este în interesul legitim al operatorului de date cu caracter personal (în acest caz, interesul Companiei este de a informa clientul cu privire la activitățile legate de furnizarea serviciului, pentru a îmbunătăți experiența clientului cu privire la serviciu);
prelucrăm datele cu caracter personal în scopul de a vă contacta telefonic cu privire la aspecte legate de furnizarea serviciului, cum ar fi:
numărul de telefon
numărul de comandă
în cazul în care sunteți interesat de forma de contact telefonic (nu solicităm un număr de telefon ca o cerință obligatorie). Temeiul juridic pentru o astfel de prelucrare este articolul 6 alineatul (1) litera (a) din RODO, care ne permite să prelucrăm date cu caracter personal pe baza consimțământului liber exprimat;
În scopul emiterii de facturi și al îndeplinirii altor obligații fiscale, cum ar fi păstrarea înregistrărilor contabile timp de 5 ani, prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi:
numele sau, eventual, firma
compania,
adresa de reședință sau de afaceri,
număr de TVA,
numărul de comandă.
Temeiul juridic pentru o astfel de prelucrare este articolul 6 alineatul (1) litera (c) din GDPR, care ne permite să prelucrăm datele cu caracter personal în cazul în care prelucrarea este necesară pentru ca operatorul să respecte obligațiile sale legale;
Pentru a stoca cererile de informații neplătite, prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi:
numele sau, eventual, compania
adresa de e-mail
numărul de comandă
deoarece este posibil să decideți să utilizați serviciul la un anumit timp după ce ați primit oferta de preț. Temeiul juridic pentru o astfel de prelucrare este articolul 6 alineatul (1) litera (f) RODO, care permite prelucrarea datelor cu caracter personal dacă este în interesul legitim al operatorului de date cu caracter personal (în acest caz, interesul societății este de a permite încheierea unui contract pentru o anumită perioadă de timp fără a repeta evaluarea);
Pentru a crea înregistrări și registre în legătură cu RODO, inclusiv, de exemplu, înregistrări ale clienților care s-au opus în conformitate cu RODO, prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi:
Nume,
adresa de e-mail,
Regulamentele RODO ne impun anumite obligații de documentare pentru a demonstra conformitatea și responsabilitatea, de exemplu, dacă vă opuneți prelucrării datelor dvs. personale în scopuri de marketing, trebuie să știm cui nu facem marketing direct pentru că nu doresc acest lucru.
Temeiul juridic pentru o astfel de prelucrare este, pe de o parte, articolul 6 alineatul (1) litera (c) din RODO, care permite prelucrarea datelor cu caracter personal în cazul în care o astfel de prelucrare este necesară pentru ca operatorul să își îndeplinească obligațiile care îi revin în temeiul legii; și, pe de altă parte, articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO, care permite prelucrarea datelor cu caracter personal în cazul în care aceasta este în interesul legitim al operatorului (în acest caz, interesul Companiei de a cunoaște persoanele care își exercită drepturile în temeiul RODO);
Prelucrăm date cu caracter personal în scopul stabilirii, investigării sau apărării împotriva unor pretenții, cum ar fi:
numele sau, eventual, denumirea companiei,
adresa (dacă este furnizată),
numărul PESEL sau numărul NIP (dacă este furnizat),
adresa de e-mail,
IP,
numărul de comandă.
Temeiul juridic pentru o astfel de prelucrare este articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO, care ne permite să prelucrăm datele cu caracter personal dacă este în interesul legitim al operatorului de date cu caracter personal (în acest caz, interesul Societății de a avea datele cu caracter personal pentru constatarea, exercitarea sau apărarea creanțelor, inclusiv a creanțelor clienților și ale terților);
prelucrăm datele cu caracter personal în scopuri arhivistice și probatorii, cum ar fi:
numele (dacă este furnizat),
adresa de e-mail,
numărul comenzii
pentru a păstra informații care pot fi folosite pentru a dovedi fapte cu valoare juridică. Temeiul juridic pentru o astfel de prelucrare este articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO, care ne permite să prelucrăm date cu caracter personal dacă este în interesul legitim al operatorului de date cu caracter personal (în acest caz, interesul Companiei este de a avea date cu caracter personal pentru a dovedi anumite fapte legate de furnizarea serviciului, de exemplu, atunci când este solicitat de o autoritate publică);
prelucrăm datele cu caracter personal în scopuri analitice, adică pentru a cerceta și analiza activitatea pe site-ul web al Companiei, cum ar fi:
data și ora vizitei dvs. pe site-ul web,
tipul de sistem de operare,
locația aproximativă,
tipul de browser de internet utilizat pentru a vizualiza site-ul web,
timpul petrecut pe site-ul web,
subpaginile vizitate,
subpagina în care a fost completat formularul de contact.
Baza legală pentru o astfel de prelucrare este articolul 6(1)(f) RODO, care ne permite să prelucrăm date cu caracter personal dacă este în interesul legitim al operatorului de date cu caracter personal (în acest caz, interesul Companiei este de a cunoaște activitatea clienților pe site-ul web);
Pentru a utiliza cookie-uri pe site-ul web, prelucrăm astfel de informații textuale. Temeiul juridic pentru o astfel de prelucrare este articolul 6 alineatul (1) litera (a) din RODO, care ne permite să prelucrăm datele cu caracter personal pe baza consimțământului voluntar (atunci când accesați pentru prima dată site-ul web, veți fi întrebat dacă sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor);
Pentru administrarea site-ului web, prelucrăm date cu caracter personal, cum ar fi:
Adresa IP,
data și ora serverului,
data și ora serverului, informațiile despre browserul dvs,
informații despre sistemul dvs. de operare
aceste date sunt stocate automat în așa-numitele jurnale ale serverului de fiecare dată când este utilizat site-ul web al companiei. Administrarea site-ului web nu ar fi posibilă fără utilizarea unui server și fără această înregistrare automată. Baza legală pentru o astfel de prelucrare este articolul 6(1)(f) RODO, care permite prelucrarea datelor cu caracter personal dacă este în interesul legitim al operatorului de date cu caracter personal (în acest caz, interesul Companiei este administrarea site-ului web);
Abonarea la un buletin informativ
Dacă ați consimțit să vă abonați la buletinul informativ, adresa de e-mail pe care o furnizați va fi utilizată de Paton.pl pentru comercializarea propriilor produse.
Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, de exemplu, trimițând un e-mail la newsletter@paton.pl.
În acest e-mail, vi se va cere să furnizați adresa de e-mail pe care ați furnizat-o atunci când v-ați abonat la buletinul informativ și numele abonatului. Dezabonarea de la newsletter se va face imediat.
PROTECȚIA DATELOR COPIILOR
Serviciile pe care le oferim nu sunt destinate copiilor cu vârsta sub 16 ani. Prin urmare, vă informăm că, în cazul în care luăm cunoștință de faptul că datele cu caracter personal ale copiilor cu vârsta sub 16 ani sunt prelucrate fără consimțământul reprezentantului legal al acestora, vom lua măsurile adecvate pentru a șterge aceste date cât mai curând posibil.
Nu vom prelucra cu bună știință datele cu caracter personal ale copiilor sub 16 ani fără consimțământul valabil al reprezentantului legal al acestora.
III. Cookie-uri
Compania, ca și altele, utilizează pe site-ul său așa-numitele cookie-uri, care sunt scurte bucăți de informații text stocate pe computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv al dumneavoastră. Acestea pot fi citite de sistemele noastre și de sistemele altor organizații ale căror servicii le folosim (de exemplu, Facebook, Google).
Cookie-urile sunt utilizate pentru a îndeplini un număr foarte mare de funcții pe site-ul web, majoritatea dintre acestea fiind utile și pe care vom încerca să le descriem mai jos (dacă informațiile sunt insuficiente, vă rugăm să ne contactați):
asigurarea securității – cookie-urile sunt utilizate pentru a autentifica utilizatorii și pentru a preveni utilizarea neautorizată a panoului de clienți. Prin urmare, acestea sunt utilizate pentru a proteja datele personale ale utilizatorului împotriva accesului neautorizat;
impactul asupra proceselor și performanței site-ului web – cookie-urile sunt utilizate pentru a asigura buna funcționare a site-ului web și utilizarea funcțiilor disponibile pe acesta, inclusiv prin reținerea preferințelor dvs. între vizitele pe site. Acest lucru vă permite să navigați în mod eficient pe site-ul web și pe diferitele sale pagini;
starea sesiunii – cookie-urile stochează adesea informații despre modul în care vizitatorii utilizează site-ul web, de exemplu, ce pagini sunt vizualizate cel mai des. De asemenea, acestea permit identificarea erorilor de pe subpaginile individuale. Prin urmare, modulele cookie, cunoscute sub numele de “session state”, contribuie la îmbunătățirea serviciilor și a experienței de navigare;
menținerea stării de sesiune – atunci când un client se conectează la panoul dumneavoastră, modulele cookie vă permit să mențineți sesiunea. Acest lucru înseamnă că nu trebuie să reintroduceți datele de autentificare și parola de fiecare dată când mergeți la o subpagină diferită, ceea ce contribuie la o utilizare mai comodă a site-ului;
statistici – cookie-urile sunt utilizate pentru a analiza modul în care vizitatorii utilizează site-ul web (câte persoane deschid site-ul web, cât timp rămân, ce conținut îi interesează cel mai mult etc.). Utilizăm instrumente Google, cum ar fi Google Analytics, pentru a urmări activitatea și a genera statistici; pe lângă raportarea statisticilor de utilizare a site-ului web, pixelul Google Analytics, împreună cu unele dintre modulele cookie descrise mai sus, poate fi utilizat și pentru a vă afișa un conținut mai relevant pe serviciile Google (de exemplu, Google Search) și pe întregul web;
Utilizarea funcțiilor sociale – site-ul web conține un așa-numit pixel Facebook care vă permite să dați Like paginii noastre de fani Facebook atunci când utilizați site-ul web. Cu toate acestea, pentru a face acest lucru, trebuie să folosim cookie-uri furnizate de Facebook.
Browserul dvs. permite cookie-urile în mod implicit pe dispozitivul dvs., așa că vă rugăm să activați cookie-urile la prima dvs. vizită. Cu toate acestea, dacă nu doriți să utilizați cookie-uri atunci când navigați pe acest site web, puteți modifica setările browserului dumneavoastră – puteți dezactiva complet cookie-urile sau puteți solicita să fiți notificat de fiecare dată când plasăm un cookie pe dispozitivul dumneavoastră. Vă puteți modifica setările în orice moment.
Deși respectăm autonomia tuturor persoanelor care utilizează site-ul web, ne simțim obligați să vă avertizăm că dezactivarea sau restricționarea utilizării cookie-urilor poate cauza dificultăți destul de serioase în utilizarea site-ului web, de exemplu, prin faptul că vi se cere să vă conectați la toate subpaginile, timpi de încărcare mai lungi, limitarea utilizării funcțiilor, limitarea numărului de like-uri pe pagina de Facebook etc.
IV. Dreptul de retragere a consimțământului
În cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal se bazează pe consimțământul dvs., puteți retrage acest consimțământ în orice moment, la discreția dvs.
Dacă doriți să vă retrageți consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. personale, este suficient să faceți acest lucru:
trimițând un e-mail direct către Societate la adresa biuro@paton.com.pl, sau
trimițând un e-mail la ; sau făcând clic pe link-ul de la sfârșitul e-mailului; sau
să ștergeți un comentariu postat sub un articol sau
să ștergeți o recenzie publicată despre un serviciu.
În cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal s-a bazat pe consimțământul dvs., retragerea consimțământului nu face ilegală prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal până în prezent. Cu alte cuvinte, avem dreptul de a prelucra datele dvs. cu caracter personal până la retragerea consimțământului dvs., iar retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării anterioare.
V. Obligația de a furniza date cu caracter personal
Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară și se bazează pe alegerea dumneavoastră. Cu toate acestea, în anumite cazuri, furnizarea anumitor date cu caracter personal este necesară pentru a răspunde așteptărilor dumneavoastră în legătură cu utilizarea serviciilor.
Pentru a solicita servicii pe site-ul web, trebuie să vă furnizați numele și adresa de e-mail – fără acestea nu vom putea încheia și executa contractul.
Pentru a primi o factură pentru serviciile prestate, trebuie să furnizați toate informațiile cerute de legislația fiscală, adică numele și prenumele dumneavoastră sau numele societății, adresa sau adresa societății, numărul de TVA – fără acestea nu vă putem factura în mod corespunzător.
Pentru a vă putea contacta telefonic pentru a vă furniza serviciul, trebuie să ne furnizați un număr de telefon – fără acest lucru nu vă vom putea contacta telefonic.
Dacă doriți să primiți notificări prin SMS cu privire la mesajele de pe panoul clienților, trebuie să furnizați un număr de telefon – fără acesta nu vă vom putea trimite mesaje.
Dacă doriți să primiți reduceri la servicii viitoare, va trebui să furnizați numele și adresa de e-mail – fără acestea nu vă putem trimite coduri de reducere.
VI. Procesul decizional automatizat și crearea de profiluri
Vă rugăm să rețineți că nu efectuăm niciun fel de proces decizional automatizat, inclusiv procesul decizional bazat pe crearea de profiluri. Conținutul solicitării trimise prin intermediul formularului de contact nu este evaluat de sistemul IT. În orice caz, prețul propus al serviciului nu este rezultatul unei evaluări de către sistemul informatic.
VII. Destinatarii datelor cu caracter personal
La fel ca majoritatea întreprinderilor, folosim serviciile altor organizații în cursul activităților noastre, ceea ce implică uneori transferul de date cu caracter personal. Prin urmare, dacă este necesar, este posibil să transferăm datele dumneavoastră cu caracter personal către avocații care lucrează cu noi și ne furnizează servicii, către societățile care se ocupă de plăți prompte, către o firmă de contabilitate, către o societate de găzduire, către o societate responsabilă cu trimiterea de mesaje SMS și către o societate de asigurări (în cazul în care este necesară repararea unei daune).
În plus, este posibil să fim nevoiți să transferăm datele dvs. cu caracter personal către alte organizații, publice sau private, de exemplu, în temeiul unei dispoziții legale relevante sau prin decizia unei autorități competente. Prin urmare, este extrem de dificil pentru noi să prevedem cine ne poate contacta cu o solicitare de date cu caracter personal. Cu toate acestea, în ceea ce ne privește, vă asigurăm că toate cererile de date cu caracter personal vor fi analizate foarte atent și temeinic pentru a ne asigura că nu vom dezvălui din greșeală informații unor persoane neautorizate.
VIII. Transferul de date cu caracter personal către țări terțe
La fel ca majoritatea întreprinderilor, folosim o varietate de servicii și tehnologii populare oferite de organizații precum Facebook, Microsoft sau Google . Aceste companii au sediul în afara Uniunii Europene și, prin urmare, sunt considerate țări terțe în conformitate cu dispozițiile RODO.
RODO introduce anumite restricții privind transferul de date cu caracter personal către țări terțe, unde, întrucât normele europene nu se aplică în general, protecția datelor cu caracter personal ale cetățenilor UE poate fi, din păcate, insuficientă. Prin urmare, fiecare operator de date cu caracter personal este obligat să stabilească temeiul juridic pentru astfel de transferuri.
În ceea ce ne privește, ne asigurăm că, atunci când utilizăm serviciile și tehnologiile noastre, transferăm date cu caracter personal numai către organizații situate în Statele Unite și numai către cele care au aderat la programul Privacy Shield în conformitate cu Decizia de punere în aplicare a Comisiei Europene din 12 iulie 2016 – pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați site-ul Comisiei Europene la adresa https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/eu-us-privacy-shield_pl. Membrii Privacy Shield garantează că respectă standardele înalte de protecție a datelor din Uniunea Europeană și, prin urmare, serviciile și tehnologiile lor sunt legale pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Vă vom oferi explicații suplimentare cu privire la transferul de date cu caracter personal în orice moment, în special dacă acest aspect vă preocupă.
Aveți dreptul de a obține în orice moment o copie a oricăror date cu caracter personal transferate într-o țară terță.
IX. Durata de prelucrare a datelor cu caracter personal
În conformitate cu legislația aplicabilă, nu prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal pentru o “perioadă de timp nedeterminată”, ci pentru perioada necesară pentru atingerea scopului declarat. După această perioadă, datele dvs. personale vor fi șterse sau distruse iremediabil.
În cazul în care nu avem nevoie să prelucrăm datele dvs. cu caracter personal decât pentru stocare (de exemplu, atunci când stocăm conținutul unei comenzi pentru a ne apăra împotriva reclamațiilor), vom continua să le protejăm, prin pseudonimizare, până la ștergerea sau distrugerea definitivă a acestora. Pseudonimizarea înseamnă criptarea datelor cu caracter personal sau a unui grup de date cu caracter personal în așa fel încât acestea să nu poată fi citite fără o cheie suplimentară, ceea ce face ca aceste informații să fie complet inutilizabile de către o persoană neautorizată.
În ceea ce privește perioadele specifice de prelucrare a datelor cu caracter personal, vă rugăm să rețineți că prelucrăm datele cu caracter personal în următoarele perioade:
durata contractului – pentru datele cu caracter personal prelucrate în scopul încheierii și executării contractului;
3 ani sau 10 ani + 1 an – pentru datele cu caracter personal prelucrate pentru constatarea, exercitarea sau apărarea creanțelor (durata perioadei depinde de faptul dacă ambele părți sunt sau nu contractanți);
6 luni – pentru datele cu caracter personal colectate în cursul stabilirii prețului serviciului și, în același timp, contractul nu a fost încheiat imediat;
5 ani – pentru datele cu caracter personal referitoare la respectarea obligațiilor fiscale;
până la retragerea consimțământului sau până la atingerea scopului prelucrării, dar nu mai mult de 5 ani, în ceea ce privește datele cu caracter personal prelucrate pe baza consimțământului.
până la depunerea unei obiecții efective sau până la atingerea scopului prelucrării, dar nu mai mult de 5 ani, în ceea ce privește datele cu caracter personal prelucrate pe baza intereselor legitime ale operatorului sau în scopuri de marketing;
până când acestea devin caduce sau nu mai sunt relevante, dar nu mai mult de 3 ani – în ceea ce privește datele cu caracter personal prelucrate în principal în scopul analizei, al utilizării de module cookie și al administrării site-ului web.
Pentru a simplifica procesul de ștergere sau de distrugere a datelor cu caracter personal, perioadele sunt calculate în ani de la sfârșitul anului următor celui în care a început prelucrarea datelor cu caracter personal. Numărarea perioadelor separat pentru fiecare contract încheiat ar implica dificultăți organizatorice și tehnice semnificative, precum și un efort financiar important, prin urmare, stabilirea unei singure date pentru ștergerea sau distrugerea datelor cu caracter personal ne permite să gestionăm procesul mai eficient. Bineînțeles, în cazul în care vă exercitați dreptul de a fi uitat, astfel de situații vor fi tratate de la caz la caz.
Termenul suplimentar de un an pentru prelucrarea datelor cu caracter personal colectate în vederea executării unui contract este dictat de faptul că, în mod ipotetic, puteți depune o cerere de despăgubire cu câteva momente înainte de expirarea termenului de prescripție, poate exista o întârziere semnificativă în transmiterea cererii de despăgubire sau puteți indica în mod eronat termenul de prescripție pentru cererea dumneavoastră.
X. Drepturile persoanelor vizate
Vă informăm că aveți dreptul de a:
acces la datele dvs. personale;
rectificarea datelor dvs. cu caracter personal;
acces la datele dvs. personale; acces la datele dvs. personale; dreptul de rectificare a datelor dvs. personale
dreptul de a obține accesul la datele dvs. personale, rectificarea datelor dvs. personale, dreptul de a obține ștergerea datelor dvs. personale;
să vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal;
portabilitatea datelor cu caracter personal.
Respectăm drepturile dumneavoastră în temeiul legislației privind protecția datelor și ne străduim să vă facilităm cât mai mult posibil exercitarea acestor drepturi.
Vă rugăm să rețineți că aceste drepturi nu sunt absolute și că putem refuza în mod legitim să vă prelucrăm datele în anumite situații. Cu toate acestea, dacă refuzăm să ne conformăm unei cereri, vom face acest lucru numai după o analiză atentă și numai dacă este necesar să refuzăm cererea.
În ceea ce privește dreptul la opoziție, vă explicăm că aveți dreptul de a vă opune în orice moment prelucrării datelor dvs. cu caracter personal pe baza intereselor legitime ale operatorului de date cu caracter personal (enumerate în secțiunea III) în legătură cu situația dvs. particulară. Cu toate acestea, trebuie să țineți cont de faptul că, în conformitate cu legea, putem refuza să luăm în considerare obiecția dvs. dacă se demonstrează că:
există motive legitime pentru prelucrare care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră; sau
este necesară pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unor pretenții.
În plus, vă puteți opune în orice moment prelucrării datelor dvs. personale în scopuri de marketing. În acest caz, vom înceta prelucrarea în astfel de scopuri la primirea obiecției dumneavoastră.
Vă puteți exercita drepturile în următoarele moduri:
trimițând un e-mail direct către Societate la adresa biuro@paton.pl sau
făcând clic pe link-ul de la sfârșitul e-mailului; sau
fie prin trimiterea unui e-mail către Societate sau prin trimiterea unui e-mail către Societate la adresa indicată în e-mail sau prin trimiterea unui e-mail către Societate sau prin trimiterea unui e-mail la adresa indicată în e-mail către Societate.
XI Dreptul la reclamație
În cazul în care considerați că datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate într-un mod care contravine legislației aplicabile, puteți depune o plângere la președintele Autorității pentru protecția datelor cu caracter personal.
XII. Dispoziții finale
(1) În măsura în care nu sunt acoperite de prezenta Politică de confidențialitate, se aplică dispozițiile Legii privind protecția datelor cu caracter personal.
(2) Orice modificare a prezentei Politici de confidențialitate vă va fi notificată prin e-mail.
(3) Prezenta Politică de confidențialitate intră în vigoare la data de 25 mai 2018.
SC WELDMASTER SRL
Str Spicului Nr 2,
540235 Targu Mures, Romania
Szabadi Zoltan
Aveți nevoie de ajutor? Dați-ne un telefon:
De luni până vineri: 08:00-16:00
Sâmbătă și duminică: Închis
Sau trimiteți un e-mail:
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.
- Image
- SKU
- Rating
- Price
- Stock
- Availability
- Add to cart
- Description
- Content
- Weight
- Dimensions
- Additional information
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.