0,00 zł
Reguli de afaceri
Acești Termeni și Condiții stabilesc termenii generali, condițiile, regulile și modul de vânzare a PATON Europe Sp. z o.o., Rzeszów, prin intermediul magazinului online https://paton.pl (denumit în continuare “magazinul online”) și termenii și condițiile de furnizare a serviciilor electronice gratuite de către PATON Europe Sp. z o.o., Rzeszów.
§ 1 Definiții
Zile lucrătoare – zile ale săptămânii de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.
Livrare – livrarea efectivă a bunurilor specificate în Comandă de către Vânzător către Cumpărător prin intermediul Furnizorului.
Furnizor – firma de curierat cu care Vânzătorul colaborează la livrarea Bunurilor.
Parolă – o secvență de litere, cifre sau alte caractere selectate de către Cumpărător în timpul înregistrării pe Webshop și utilizate pentru a securiza accesul la contul Cumpărătorului pe Webshop.
Cumpărător – o entitate căreia i se poate furniza un serviciu electronic sau se poate încheia un contract de vânzare în conformitate cu Regulamentele și dispozițiile legale.
Consumator – o persoană fizică care încheie cu antreprenorul o tranzacție juridică care nu este direct legată de activitatea sa economică sau profesională.
Cont de client – un panou individual creat pentru fiecare Client, care este lansat de către Vânzător în numele Clientului după ce acesta s-a înregistrat și a încheiat un contract pentru a asigura contul de client.
Antreprenor – o persoană fizică, o persoană juridică sau o entitate care nu este o persoană juridică, dar care are capacitate juridică în conformitate cu legea, care desfășoară o activitate economică sau profesională în nume propriu și care efectuează un act juridic direct legat de activitatea sa economică sau profesională.
Reguli – înseamnă prezentele reguli.
Înregistrare – operațiunea efectivă, așa cum este definită în Reguli, necesară pentru ca Clientul să poată utiliza toate funcțiile magazinului online.
Vânzător – PATON Europe Sp. z o.o., cu sediul social în Rzeszów (35-213), ul. Kapitałowa 4, NIP: 8133751525, REGON: 367842571, înregistrată în Registrul Întreprinzătorilor ținut de Tribunalul Districtual din Rzeszów, Departamentul Economic XII, sub numărul 0000687755 KRS, cu un capital social de 5.000 PLN; e-mail: biuro@paton.pl, care este, de asemenea, proprietarul Magazinului Internet.
Site-ul web al Magazinului – site-ul web sub care Vânzătorul exploatează Magazinul pe Internet, care funcționează sub domeniul paton.pl.
Bunuri – bunurile prezentate de către Vânzător prin intermediul Site-ului Magazinului, care pot face obiectul unui contract de vânzare.
Suport durabil – un material sau un dispozitiv care permite Cumpărătorului sau Vânzătorului să stocheze informații care îi sunt adresate personal, astfel încât informațiile să poată fi accesate în viitor pentru o perioadă de timp corespunzătoare scopurilor pentru care sunt utilizate și care permite reproducerea informațiilor stocate în formă neschimbată.
“Contract de vânzare” înseamnă un contract de vânzare la distanță încheiat între cumpărător și vânzător în conformitate cu normele stabilite în Termenii și condițiile generale.
§ Dispoziții generale și utilizarea magazinului online
Toate drepturile asupra magazinului online, inclusiv drepturile de proprietate, drepturile de autor, drepturile de proprietate intelectuală asupra numelui, domeniului de internet, site-ului magazinului online, precum și modelele, formularele, logo-urile, fotografiile plasate pe site-ul magazinului online, aparțin proprietarilor de drept și pot fi utilizate numai într-un mod specificat și legal.
Vânzătorul depune toate eforturile pentru a permite utilizatorilor de internet să utilizeze magazinul online folosind toate browserele de internet, sistemele de operare, tipurile de dispozitive și conexiunile la internet principale. Cerințele tehnice minime pentru utilizarea magazinului online sunt un browser cu cel puțin Internet Explorer 11 sau Chrome 39 sau FireFox 34 sau Opera 26 sau Safari 5 sau o versiune ulterioară, cu Javascript activat, care acceptă cookie-uri și o viteză de conectare la internet de cel puțin 256 kbps. Site-ul web al magazinului este optimizat pentru o rezoluție a ecranului de cel puțin 1024×768 pixeli.
Vânzătorul utilizează mecanismul fișierelor “cookie”, care sunt salvate de către serverul Vânzătorului pe hard disk-ul dispozitivului final al Clienților atunci când aceștia utilizează site-ul web al Comerțului. Utilizarea de “cookies” are ca scop asigurarea funcționării corecte a Site-ului Magazinului pe echipamentul terminal al Cumpărătorilor. Acest mecanism nu cauzează nicio deteriorare a echipamentului terminal al Cumpărătorilor și nu provoacă nicio modificare de configurare a echipamentului terminal al Cumpărătorilor sau a software-ului instalat pe aceste dispozitive. Toți Clienții pot dezactiva mecanismul “cookie” în browserul web al echipamentului lor terminal. Vânzătorul indică faptul că dezactivarea cookie-urilor poate, totuși, să provoace dificultăți sau să facă imposibilă utilizarea paginii de internet a magazinului online. Pentru reguli detaliate privind utilizarea cookie-urilor, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate.
Pentru ca Cumpărătorul să poată plasa o comandă și să utilizeze serviciile disponibile pe site-urile web ale Magazinului online prin intermediul site-ului web al Magazinului online sau prin e-mail, Cumpărătorul trebuie să aibă un cont de e-mail activ.
Pentru ca Clientul să poată plasa o comandă prin telefon pe Magazinul online, Clientul trebuie să aibă un număr de telefon activ și un cont de e-mail activ.
Este interzisă furnizarea către Client de conținut ilegal sau utilizarea Magazinului Online, a Site-ului Magazinului Online sau a serviciilor gratuite furnizate de Vânzător într-un mod ilegal, imoral sau care încalcă drepturile de confidențialitate ale unor terțe părți.
Vânzătorul declară că natura publică a internetului și utilizarea serviciilor furnizate pe cale electronică pot implica riscul dobândirii și modificării datelor Cumpărătorului de către persoane neautorizate și, prin urmare, Cumpărătorul va aplica măsuri tehnice adecvate pentru a minimiza riscurile menționate anterior. În special, trebuie să utilizeze programe antivirus și de protecție a identității pentru a proteja identitatea utilizatorilor de internet. Vânzătorul nu va cere niciodată cumpărătorului să îi furnizeze o parolă sub nicio formă.
Nu este permisă utilizarea de către cumpărător a resurselor și funcțiilor magazinului pe internet pentru orice activitate care aduce atingere intereselor vânzătorului.
§ 3 Înregistrare
Pentru a crea un cont de cumpărător, cumpărătorul este obligat să se înregistreze gratuit.
Înregistrarea nu este necesară pentru a plasa o comandă în magazinul online.
Pentru a se înregistra, Cumpărătorul trebuie să completeze formularul de înregistrare pus la dispoziție de Vânzător pe Site-ul Magazinului pe Internet și să trimită formularul de înregistrare completat în format electronic Vânzătorului prin selectarea funcției corespunzătoare din formularul de înregistrare. În timpul procesului de înregistrare, Cumpărătorul va stabili o parolă unică.
Prin completarea formularului de înregistrare, Cumpărătorul are posibilitatea de a se familiariza cu Termenii și condițiile generale și acceptă conținutul acestora prin bifarea căsuței corespunzătoare din formular.
În timpul procesului de înregistrare, Clientul poate consimți în mod voluntar la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing (primirea de buletine informative, oferte promoționale), bifând căsuța corespunzătoare din formularul de înregistrare. În acest caz, vânzătorul va informa în mod clar clientul cu privire la scopul colectării datelor sale personale și la destinatarii cunoscuți sau preconizați ai datelor.
Consimțământul Clientului cu privire la prelucrarea datelor sale cu caracter personal în scopuri de marketing nu este o condiție pentru încheierea unui contract cu Vânzătorul pentru furnizarea electronică a serviciului de gestionare a contului de client. Consimțământul poate fi retras în orice moment de către Client prin depunerea unei declarații la Vânzător. Declarația poate fi trimisă, de exemplu, prin e-mail la adresa Vânzătorului.
Odată ce formularul de înregistrare completat a fost trimis, Clientul va primi imediat confirmarea înregistrării din partea Vânzătorului prin e-mail trimis la adresa de e-mail furnizată în formularul de înregistrare. În acest moment, se stabilește acordul de furnizare electronică a serviciului de gestionare a contului Cumpărătorului, iar Cumpărătorului i se oferă posibilitatea de a accesa contul său de Cumpărător și de a modifica datele furnizate în timpul înregistrării.
§ Comenzi
Informațiile conținute pe site-ul web al Magazinului nu constituie o ofertă din partea Vânzătorului în sensul Codului civil, ci doar o invitație adresată Cumpărătorului de a face o ofertă în vederea încheierii unui contract de vânzare.
Cumpărătorul poate plasa comenzi 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, în magazinul online prin intermediul site-ului web al magazinului sau prin poșta electronică.
De asemenea, Cumpărătorul poate plasa comenzi în Magazinul online prin telefon, în orele și zilele indicate pe site-ul web al Magazinului.
Clientul care plasează o comandă prin intermediul Site-ului web al Magazinului online va finaliza comanda prin selectarea bunurilor care îl interesează. Bunurile vor fi adăugate la comandă prin selectarea opțiunii “ADAUGĂ LA COȘUL DE SARCINĂ” sub Bunurile respective prezentate pe Website-ul Magazinului. Cumpărătorul, după ce a completat întreaga comandă și a indicat modalitatea de livrare și metoda de plată în secțiunea “LA CUMPĂRARE”, plasează comanda prin trimiterea formularului de comandă către Vânzător, selectând butonul “Comandă cu plată” de pe Website-ul Magazinului. Cumpărătorul va fi informat de fiecare dată înainte de a trimite comanda către Vânzător cu privire la prețul total al bunurilor selectate și al livrării, precum și cu privire la orice costuri suplimentare pe care este obligat să le plătească în legătură cu Contractul de cumpărare.
Cumpărătorul care plasează o comandă prin telefon va utiliza numărul de telefon furnizat de Vânzător pe Site-ul web al Magazinului. Clientul va plasa comanda prin telefon, indicând Vânzătorului denumirea Bunurilor de pe Site-ul web al Magazinului și cantitatea de Bunuri care urmează să fie comandată. Apoi, după finalizarea comenzii, Clientul precizează modalitatea și adresa de livrare, precum și modalitatea de plată și, la alegerea sa, furnizează adresa de e-mail sau adresa poștală pentru a confirma comanda. De fiecare dată când Clientul plasează o comandă prin telefon, Vânzătorul îl va informa pe Client cu privire la prețul total al Bunurilor selectate și la costul total al metodei de livrare selectate, precum și la orice costuri suplimentare pe care Clientul este obligat să le suporte în legătură cu contractul de vânzare.
După ce clientul a plasat comanda prin telefon, vânzătorul trimite o notificare care confirmă termenii contractului de vânzare pe un suport durabil la adresa de e-mail sau la adresa poștală furnizată de client. Confirmarea include în special: descrierea bunurilor care fac obiectul contractului de vânzare, prețul, costurile de livrare și informații privind orice alte costuri care trebuie suportate de către Cumpărător în legătură cu contractul de vânzare.
Comenzile plasate prin e-mail vor fi trimise de către Cumpărător la adresa de e-mail furnizată de Vânzător pe site-ul web al Magazinului. În mesajul trimis Vânzătorului, Clientul va indica în special: denumirea, culoarea și cantitatea bunurilor prezentate pe site-ul web al Magazinului, precum și disponibilitatea bunurilor.
Odată ce mesajul menționat la articolul 4.7 a fost primit în format electronic de la Client, Vânzătorul va trimite Clientului un mesaj de răspuns prin e-mail, în care va indica datele de înregistrare ale Clientului, prețul Bunurilor selectate și modalitățile de plată posibile, precum și modalitatea de Livrare, împreună cu costul acestora, și va informa Clientul cu privire la orice alte plăți care trebuie efectuate de către Client în temeiul Contractului de cumpărare. Mesajul informează, de asemenea, Clientul că încheierea Contractului de vânzare de către Client prin e-mail implică obligația de a plăti Bunurile comandate. Pe baza informațiilor furnizate de către Vânzător, Clientul poate plasa comanda prin trimiterea unui mesaj de e-mail către Vânzător, indicând metoda de plată și metoda de livrare aleasă.
Plasarea comenzii constituie o ofertă din partea Clientului către Vânzător de a încheia un contract de vânzare pentru Bunurile care fac obiectul comenzii.
După plasarea comenzii, Vânzătorul va trimite o confirmare a plasării comenzii la adresa de e-mail furnizată de Client.
Ulterior, în urma confirmării plasării comenzii, Vânzătorul va trimite la adresa de e-mail furnizată de Client informații privind acceptarea comenzii în vederea procesării. Notificarea privind acceptarea comenzii în vederea prelucrării reprezintă declarația Vânzătorului de acceptare a ofertei menționate la articolul 4 alineatul (9) de mai sus și, la primirea acesteia de către Cumpărător, contractul de vânzare este încheiat.
În urma încheierii contractului de vânzare, vânzătorul confirmă termenii și condițiile sale cumpărătorului, trimițându-le pe un suport durabil la adresa de e-mail a cumpărătorului sau în scris la adresa furnizată de cumpărător în momentul înregistrării sau al plasării comenzii.
§ 5 Plăți
Prețurile indicate pe site-ul web al magazinului PATON.PL în dreptul articolului respectiv sunt prețuri brute și nu includ informații privind costurile de livrare și orice alte costuri pe care Clientul ar putea fi nevoit să le suporte în legătură cu Contractul de achiziție și despre care Clientul va fi informat în momentul selectării metodei de livrare și al plasării comenzii.
Prețurile de pe site-ul www.patonwelder.pl sunt prețuri brute, exclusiv pentru Clienții din Polonia.
Comenzile cu livrare gratuită prin intermediul www.paton.pl sunt disponibile numai pentru Clienții care cumpără în Polonia.
Prețurile de pe Paton.pl nu iau în considerare costul de livrare în alte țări – dacă un Client cumpără ceva de pe Paton.pl cu livrare într-o altă țară decât Polonia, va trebui să plătească o taxă de livrare suplimentară, care este estimată pe baza costului real de livrare în țara respectivă.
În cazul în care clientul nu este dispus să plătească costul suplimentar de livrare, banii îi vor fi restituiți clientului și comanda va fi anulată.
În cazul în care comandați livrarea, puteți plăti pentru bunurile comandate prin ramburs sau puteți alege o altă metodă de plată:
Transfer bancar în contul bancar al Vânzătorului 40 1050 1562 1000 0090 3126 9609 (în acest caz, procesarea comenzii va începe după ce Vânzătorul a trimis Cumpărătorului o confirmare de acceptare a comenzii și fondurile au fost creditate în contul bancar al Vânzătorului);
Plata prin Przelewy24 – plata cu cardul de credit sau prin transfer bancar prin intermediul unui sistem de plată extern przelewy24.pl, operat de PayPro S.A., cu sediul în Poznań (în acest caz, procesarea comenzii începe după ce Vânzătorul a trimis Cumpărătorului o confirmare de acceptare a comenzii și suma a fost creditată în contul bancar al Vânzătorului). Kanclerska 15, 60-327 Poznań, înregistrată la Tribunalul Districtual din Poznań Nowe Miasto și Wilda Poznań, în Registrul Întreprinzătorilor ținut de Registrul Național al Instanțelor de judecată, al 8-lea Departament Economic, sub numărul KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Achiziție în rate – în cazul unei achiziții în rate, puteți profita de oferta băncii Credit Agricole.
Cumpărătorul trebuie să achite valoarea comenzii în termen de 7 zile lucrătoare, în suma rezultată din contractul de vânzare încheiat, dacă a ales modalitatea de plată anticipată.
Puteți plăti cu numerar sau cu cardul de credit la primirea produselor comandate la magazinul situat la sediul nostru central (ul. Kapitałowa 4, 35-213 Rzeszów).
În cazul în care cumpărătorul nu efectuează plata în termenul menționat la punctul 5.3 din CGV, vânzătorul poate stabili cumpărătorului un termen suplimentar de plată și îl poate informa pe cumpărător cu privire la termenul suplimentar pe un suport durabil sau poate anula comanda cumpărătorului prin rezilierea contractului în conformitate cu articolul 491 din Codul civil. În cazul în care se stabilește o perioadă de grație pentru plată, vânzătorul trebuie să includă, de asemenea, o notificare prin care să anunțe că va denunța contractul de vânzare dacă perioada expiră fără rezultat. În cazul în care al doilea termen de plată expiră fără rezultat, vânzătorul trebuie să trimită cumpărătorului o notificare de retragere din contract pe un suport durabil, în conformitate cu articolul 491 din Codul civil.
§ Livrare
Vânzătorul efectuează livrarea pe teritoriul Republicii Polone și în Austria, Belgia, Franța, Germania, Italia, Țările de Jos, Portugalia, Spania, Suedia, Suedia, Germania și Regatul Unit.
Vânzătorul livrează bunurile care fac obiectul contractului de vânzare în stare perfectă.
Vânzătorul va publica pe site-ul web al Magazinului informații cu privire la numărul de zile lucrătoare necesare pentru livrarea și îndeplinirea comenzii.
Termenul de livrare și de îndeplinire a comenzii indicat pe site-ul web al Magazinului se calculează în zile lucrătoare, în conformitate cu § 5.2 din CGV.
Bunurile comandate vor fi livrate de către Furnizor Clientului la adresa indicată în formularul de comandă.
La data expedierii Bunurilor către Client, confirmarea expedierii de către Vânzător va fi trimisă la adresa de e-mail a Clientului.
Clientul trebuie să inspecteze coletul livrat în timpul și în modul obișnuit pentru acel tip de colet. În cazul în care se constată că coletul este deteriorat sau defect, Clientul are dreptul de a cere unui angajat al Vânzătorului să întocmească un raport.
Vânzătorul anexează la coletul livrat, la alegerea clientului, o chitanță sau o factură TVA pentru bunurile livrate.
În cazul în care Cumpărătorul nu se află la adresa indicată de acesta ca adresă de livrare la plasarea comenzii, un angajat al Vânzătorului va lăsa un aviz sau va încerca să îl contacteze telefonic pentru a stabili o oră la care Cumpărătorul va fi prezent. În cazul în care bunurile comandate sunt returnate la magazinul online de către furnizor, vânzătorul va contacta cumpărătorul prin e-mail sau telefonic pentru a reprograma data și costul livrării.
§ Garanție
Vânzătorul garantează livrarea de Bunuri fără defecte fizice și juridice. Vânzătorul este răspunzător față de Cumpărător în cazul în care Bunurile sunt defecte din punct de vedere fizic sau juridic (garanție).
În cazul în care Bunurile sunt defecte, Cumpărătorul are dreptul la:
să facă o declarație de reducere a prețului sau să se retragă din contractul de vânzare, cu excepția cazului în care Vânzătorul înlocuiește Bunurile defecte cu Bunuri care nu sunt defecte sau înlătură defectul fără inconveniente nejustificate pentru Cumpărător, fără întârzieri nejustificate.
să solicite vânzătorului să înlocuiască bunurile defecte cu bunuri care nu prezintă defecte sau să înlăture defectul. Vânzătorul înlocuiește bunurile defecte cu bunuri care nu sunt defecte sau înlătură defectul într-un termen rezonabil, fără inconveniente nejustificate pentru cumpărător.
Această restricție nu se aplică în cazul în care vânzătorul a înlocuit sau a reparat deja bunurile sau dacă vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a înlocui bunurile sau de a elimina defectul. Cumpărătorul poate solicita înlocuirea bunurilor cu bunuri care nu prezintă defecte sau corectarea defectelor în loc de înlocuirea bunurilor, așa cum a propus vânzătorul, cu excepția cazului în care aducerea bunurilor în conformitate cu contractul prin metoda aleasă de cumpărător ar fi imposibilă sau ar implica costuri excesive în comparație cu metoda propusă de vânzător. La evaluarea costurilor excesive, se va ține seama de valoarea bunurilor în stare bună, de tipul și importanța defectului constatat și de inconvenientele pe care le-ar cauza cumpărătorului orice altă metodă de satisfacere.
Vânzătorul poate refuza să dea curs solicitării cumpărătorului dacă este imposibil să aducă bunurile defecte în conformitate cu contractul de vânzare prin metoda aleasă de cumpărător sau dacă aceasta ar implica costuri excesive în comparație cu alte metode posibile de conformare la contractul de vânzare. Costul reparației sau al înlocuirii este suportat de vânzător.
Cumpărătorul care își exercită drepturile de garanție trebuie să livreze bunurile defecte la adresa vânzătorului. În cazul în care cumpărătorul este un consumator, costurile de livrare sunt suportate de vânzător.
Vânzătorul este răspunzător în temeiul garanției în cazul în care descoperă un defect fizic înainte de expirarea a doi ani de la data livrării bunurilor către cumpărător. Revendicarea pentru remedierea defectului sau înlocuirea bunurilor cu bunuri fără defecte se prescrie după un an, dar acest termen nu expiră înainte de expirarea termenului menționat în prima teză. În acest termen, cumpărătorul poate să se retragă din contractul de vânzare sau să facă o declarație de reducere a prețului din cauza unui defect al bunurilor. În cazul în care cumpărătorul a solicitat înlocuirea bunurilor sau remedierea defectului, termenul de retragere din contractul de vânzare sau de depunere a unei declarații de reducere a prețului începe să curgă de la expirarea termenului de înlocuire a bunurilor sau de remediere a defectului fără rezultat.
Orice reclamație referitoare la bunuri sau la executarea contractului de vânzare poate fi făcută de către cumpărător în scris către vânzător, la adresa vânzătorului.
Vânzătorul răspunde la orice reclamație notificată de către cumpărător cu privire la bunuri sau la executarea contractului de vânzare în termen de 14 zile de la data cererii care conține reclamația.
Cumpărătorul poate depune o reclamație la vânzător cu privire la utilizarea serviciilor gratuite furnizate de vânzător prin mijloace electronice. Plângerea poate fi depusă în format electronic și trimisă la adresa biuro@paton.com.pl. Cumpărătorul trebuie să includă în reclamație o descriere a problemei. Vânzătorul va investiga reclamația și va răspunde Cumpărătorului fără întârziere, dar în termen de cel mult 14 zile.
Vânzătorul nu va recurge la soluționarea extrajudiciară a litigiilor în materie de consum menționată în Legea din 23 septembrie 2016 privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor în materie de consum.
§ Garanție
Bunurile vândute de către Vânzător pot fi acoperite de garanția oferită de producătorul sau distribuitorul bunurilor.
În cazul bunurilor acoperite de o garanție, informațiile privind existența și conținutul garanției trebuie să fie afișate în permanență pe site-ul web al magazinului.
§ Retragerea din contractul de vânzare
Aveți dreptul de a vă retrage din contract în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv.
În cazul vânzării de bunuri, perioada de retragere expiră la 14 zile de la data la care intrați în posesia bunurilor sau la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, intră în posesia bunurilor.
În cazul în care cumpărați mai multe bunuri livrate separat, perioada de retragere expiră la 14 zile de la data la care intrați în posesia ultimului bun sau la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dvs., intră în posesia ultimului bun.
Pentru bunurile livrate în tranșe sau în părți, perioada de retragere expiră la 14 zile de la data la care ați intrat în posesia ultimei tranșe sau părți sau de la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, a intrat în posesia ultimei tranșe sau părți.
În cazul unui contract de livrare regulată a bunurilor într-o perioadă determinată, termenul de retragere expiră la 14 zile de la data la care ați intrat în posesia primelor bunuri sau de la data la care o parte terță, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, a intrat în posesia primelor bunuri.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați, adică PATON Europe Sp. z o.o., 35-213 Rzeszów, ul. Kapitałowa 4, număr de telefon: PATON Europe Sp. z o. o. o., 35-213 Rzeszów, număr de telefon: PATON Europe Sp. z o. o. o., 35-213 Rzeszów, ul: 22 290 86 96, e-mail: masterweld@paton.pl de decizia dvs. de a vă retrage din contract printr-o declarație clară (de exemplu, printr-o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail). Puteți utiliza modelul de formular de retragere disponibil pe site-ul nostru, dar acest lucru nu este obligatoriu.
De asemenea, puteți completa și trimite formularul de retragere sau orice altă declarație clară în format electronic pe site-ul nostru https://paton.pl/zwrot-towaru/. Dacă vă exercitați această opțiune, vă vom trimite fără întârziere o confirmare de primire a retragerii dumneavoastră pe un suport durabil (de exemplu, prin e-mail).
În cazul în care vă retrageți din contractul de vânzare, vom considera că acesta nu a fost încheiat.
Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient să ne trimiteți notificarea de exercitare a dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
În cazul în care consumatorul și-a notificat retragerea din contractul de vânzare înainte ca vânzătorul să fi acceptat oferta sa, oferta va fi nulă și neavenită.
Vânzătorul rambursează toate plățile efectuate de către consumator, inclusiv costul livrării bunurilor către consumator, fără întârziere și cel târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere a consumatorului din contractul de vânzare. Vânzătorul poate reține rambursarea plăților primite de la consumator până când bunurile sunt returnate sau până când consumatorul face dovada returnării bunurilor, în funcție de care dintre acestea are loc mai întâi.
În cazul în care consumatorul care își exercită dreptul de retragere a ales un alt mod de livrare decât cel mai ieftin mod obișnuit de livrare oferit de vânzător, vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare suportate de acesta.
Consumatorul returnează bunurile vânzătorului fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contractul de vânzare. Pentru a respecta acest termen, este suficient să returneze bunurile la adresa vânzătorului înainte de expirarea termenului menționat.
În caz de retragere, Cumpărătorul, în calitate de consumator, suportă doar costurile directe de returnare a bunurilor.
În cazul în care, din cauza naturii Bunurilor, acestea nu pot fi returnate prin poștă în mod obișnuit, Vânzătorul va informa Consumatorul cu privire la costurile de returnare a Bunurilor pe site-ul web al Magazinului. Costul unei astfel de returnări este estimat la până la 150 PLN (în principal pentru colete mari care necesită transport pe paleți).
Consumatorul este răspunzător pentru orice depreciere a bunurilor care rezultă din utilizarea care depășește măsura necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor.
Vânzătorul rambursează plata în același mod ca și metoda de plată utilizată de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul a acceptat în mod expres o altă metodă de rambursare, fără costuri pentru consumator.
Dreptul de retragere al Consumatorului este exclus în cazul în care:
un contract în care prețul sau remunerația este supus fluctuațiilor de pe piața financiară, care nu pot fi controlate de comerciant și care pot apărea înainte de sfârșitul perioadei de retragere;
un contract de furnizare a unui produs care nu este prefabricat, care nu este realizat în funcție de cerințele consumatorului sau care nu este destinat să răspundă nevoilor individuale ale consumatorului;
un contract în care obiectul contractului este un bun perisabil sau un bun cu termen de valabilitate scurt;
un contract în care obiectul contractului este un produs livrat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;
un contract în care obiectul contractului este un obiect care, după livrare, este, prin natura sa, inseparabil de un alt obiect;
un contract de furnizare de băuturi alcoolice, al cărui preț a fost convenit la momentul încheierii contractului de vânzare, a cărui furnizare poate avea loc numai după 30 de zile și a cărui valoare este supusă fluctuațiilor de piață care nu pot fi controlate de comerciant;
un contract în care consumatorul a solicitat în mod expres comerciantului să îl contacteze pentru reparații sau întreținere urgentă. În cazul în care comerciantul prestează servicii suplimentare față de cele solicitate de consumator sau furnizează bunuri, altele decât piesele de schimb necesare pentru efectuarea reparației sau a întreținerii, consumatorul are dreptul de retragere în ceea ce privește serviciile sau bunurile suplimentare;
un contract de livrare de înregistrări audio sau video sau de programe de calculator în ambalaj sigilat, în cazul în care ambalajul este deschis după livrare;
un contract de furnizare de ziare, publicații periodice sau reviste, altul decât un contract de furnizare a unui abonament;
un contract încheiat în cadrul unei licitații publice;
§ Servicii gratuite
Vânzătorul furnizează servicii gratuite cumpărătorului prin mijloace electronice:
Buletin informativ;
Gratuit.
Serviciile indicate la § 10.1 sunt disponibile 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a selecta și de a modifica tipul, forma, ora și modalitatea de acces la serviciile selectate enumerate, care vor fi comunicate Cumpărătorilor în modul prevăzut în modificarea CGV.
Serviciul de newsletter poate fi accesat de toți Cumpărătorii prin intermediul formularului de înregistrare pus la dispoziție de Vânzător pe site-ul web al Magazinului, prin introducerea adresei de e-mail. După trimiterea formularului de înregistrare completat, Cumpărătorul va primi fără întârziere un e-mail de confirmare din partea Vânzătorului la adresa de e-mail furnizată în formularul de înregistrare. În acel moment, contractul de furnizare electronică a serviciului de buletin informativ este încheiat.
În plus, în timpul procesului de înregistrare, Cumpărătorul poate bifa căsuța corespunzătoare din formularul de înregistrare pentru a se abona la serviciul Newsletter.
Serviciul de buletin informativ constă în trimiterea de către Vânzător a unui mesaj electronic la adresa de e-mail a Cumpărătorului, conținând informații despre noile produse sau servicii oferite de Vânzător. Buletinul informativ este trimis de către Vânzător tuturor Cumpărătorilor care s-au abonat la acesta.
Fiecare buletin informativ trimis Cumpărătorilor în cauză va conține în special: informații despre expeditor, câmpul “subiect” care definește conținutul mesajului și informații despre posibilitatea și modalitatea de dezabonare de la serviciul gratuit de buletin informativ.
Clientul se poate dezabona de la buletinul informativ în orice moment prin dezabonarea prin intermediul linkului furnizat în fiecare e-mail trimis ca parte a serviciului de buletin informativ sau prin activarea câmpului corespunzător în contul de client.
Serviciul Contul Clientului este disponibil prin înregistrare în termenii și condițiile descrise în Termenii și condițiile generale și constă în punerea la dispoziția Clientului a unui panou dedicat în cadrul site-ului web al Afacerii, care permite Clientului să modifice datele furnizate în timpul înregistrării și să urmărească starea comenzilor și istoricul comenzilor deja onorate.
Cumpărătorul care a finalizat Înregistrarea poate depune o cerere către Vânzător pentru a șterge Contul Cumpărătorului, cu toate acestea, în cazul unei cereri de ștergere a Contului Cumpărătorului de către Vânzător, Contul poate fi șters până la 14 zile de la data solicitării.
Vânzătorul are dreptul de a bloca accesul la Contul Cumpărătorului și la serviciile gratuite în cazul în care Cumpărătorul acționează în detrimentul Vânzătorului sau al altor Cumpărători, Cumpărătorul încalcă legea sau prevederile Termenilor și Condițiilor Generale, precum și în cazul în care blocarea accesului la Contul Cumpărătorului și la serviciile gratuite este justificată din motive de securitate – în special: încălcarea securității Site-ului Magazinului de către Cumpărător sau alte activități de hacking. Blocarea accesului Clientului la Contul Clientului și la serviciile gratuite pentru motivele menționate mai sus va dura atât timp cât este necesar pentru a rezolva problema care stă la baza blocării accesului Clientului la Contul Clientului și la serviciile gratuite. Vânzătorul notifică Cumpărătorul cu privire la blocarea accesului la Contul Cumpărătorului și la serviciile gratuite ale acestuia prin e-mail la adresa furnizată de Cumpărător în formularul de înregistrare.
§ Protecția datelor cu caracter personal
Vânzătorul este controlorul datelor cu caracter personal furnizate în mod voluntar de către Cumpărător Vânzătorului în contextul înregistrării, al transmiterii comenzii unice și al furnizării de servicii electronice de către Vânzător, sau în alte circumstanțe, așa cum se specifică în Termenii și condițiile generale.
Vânzătorul prelucrează datele cu caracter personal ale Clienților în scopul procesării comenzilor, al furnizării serviciilor electronice furnizate de Vânzător și în alte scopuri stabilite în Termenii și Condițiile Generale și în Politica de Confidențialitate. Datele vor fi prelucrate exclusiv pe baza prevederilor legale sau a consimțământului expres al Cumpărătorului și în conformitate cu cerințele legale aplicabile.
Cumpărătorul furnizează datele sale personale Vânzătorului în mod voluntar, cu mențiunea, totuși, că dacă nu furnizează anumite date în timpul procesului de înregistrare, va fi imposibil să se înregistreze și să creeze un Cont de Cumpărător, precum și să plaseze și să onoreze o comandă fără a înregistra un Cont de Cumpărător.
Orice persoană care furnizează date cu caracter personal Vânzătorului are dreptul de a accesa, rectifica sau solicita ștergerea conținutului acestor date sau, în cazurile prevăzute de lege, de a solicita încetarea prelucrării datelor sale cu caracter personal.
Vânzătorul protejează datele cu caracter personal care i-au fost furnizate și face tot posibilul pentru a le proteja împotriva accesului neautorizat sau a utilizării lor de către persoane neautorizate.
Vânzătorul transmite datele cu caracter personal ale Cumpărătorului către Furnizor în măsura în care acest lucru este necesar pentru executarea Furnizării.
În cazul în care Cumpărătorul alege să plătească prin intermediul przelewy24.pl, Cumpărătorul va transmite datele sale cu caracter personal către PayPro S.A. în măsura în care acest lucru este necesar pentru procesarea plății. Agentul de plată, cu sediul social în Poznań (60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15), înregistrat în Registrul Întreprinzătorilor ținut de Tribunalul Districtual din Poznań – Nowe Miasto și Wilda Poznań, a 8-a Divizie Comercială, sub numărul KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
§ Rezilierea contractului (nu se aplică în cazul contractelor de vânzare)
Fie cumpărătorul, fie vânzătorul poate rezilia un contract de prestări de servicii prin mijloace electronice în orice moment, fără a da niciun motiv, sub rezerva drepturilor dobândite de cealaltă parte înainte de rezilierea contractului menționat anterior și a următoarelor dispoziții.
Contractul de prestări de servicii prin mijloace electronice poate fi reziliat de către cumpărătorul care a înregistrat prin transmiterea către vânzător o declarație de intenție corespunzătoare, utilizând orice mijloc de telecomunicații care permite vânzătorului să ia cunoștință de declarația de intenție a cumpărătorului.
Vânzătorul reziliază contractul de furnizare de servicii prin mijloace electronice prin trimiterea către cumpărător a unei declarații de intenție corespunzătoare la adresa de e-mail furnizată de cumpărător în timpul procesului de înregistrare.
§ Dispoziții finale
Vânzătorul este răspunzător pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a contractului, dar în cazul contractelor cu clientul comerciant, vânzătorul este răspunzător numai în cazul unor daune intenționate și în măsura pierderilor suportate efectiv de clientul comerciant.
Conținutul acestor Termeni și condiții generale poate fi tipărit, salvat pe un mediu de stocare sau descărcat de pe site-ul web al Întreprinderii în orice moment.
În cazul unui litigiu care decurge din contractul de vânzare încheiat, părțile vor încerca să rezolve problema pe cale amiabilă. Toate litigiile care decurg din acești Termeni și condiții generale vor fi guvernate de legislația poloneză.
Vânzătorul va informa Cumpărătorul, care este un consumator, cu privire la posibilitatea de a utiliza procedurile extrajudiciare de reclamație și de recurs. Normele de accesare a acestor proceduri sunt disponibile la sediile sau pe site-urile web ale organizațiilor autorizate să soluționeze litigiile pe cale extrajudiciară. Printre acestea se pot număra, în special, mediatorii pentru consumatori sau inspectoratele de inspecție comercială din Voivodina, a căror listă este disponibilă pe site-ul web al Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor la adresa http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
Vânzătorul informează că o platformă de soluționare online a litigiilor dintre consumatori și întreprinderi la nivelul UE (platforma ODR) este disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și condiții generale. Toate comenzile acceptate de vânzător pentru executare înainte de intrarea în vigoare a noilor Termeni și condiții generale vor fi executate pe baza Termenilor și condițiilor generale în vigoare la momentul comenzii clientului. Modificarea Termenilor și condițiilor generale intră în vigoare în termen de 7 zile de la data publicării pe site-ul web al Întreprinderii. Vânzătorul informează Clientul cu privire la modificarea Termenilor și condițiilor generale prin trimiterea unui mesaj de e-mail care conține un link către textul Termenilor și condițiilor generale modificate cu 7 zile înainte de data intrării în vigoare a noilor Termeni și condiții generale. În cazul în care Cumpărătorul nu acceptă noii Termeni și condiții generale, acesta informează Vânzătorul cu privire la aceasta, ceea ce va duce la rezilierea contractului în conformitate cu articolul 12 din Termenii și condițiile generale.
Termenii și condițiile generale intră în vigoare la data de 02.02.02.2020.
Detalii despre companie:
PATON Europe Sp. z o.o.
35-213 Rzeszów, ul.
NIP: 813 375 25 15
Regon: 367842571
biuro@paton.pl
Suportul tehnic al site-ului este asigurat de agenția SEO.
SC WELDMASTER SRL
Str Spicului Nr 2,
540235 Targu Mures, Romania
Szabadi Zoltan
Aveți nevoie de ajutor? Dați-ne un telefon:
De luni până vineri: 08:00-16:00
Sâmbătă și duminică: Închis
Sau trimiteți un e-mail:
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.
- Image
- SKU
- Rating
- Price
- Stock
- Availability
- Add to cart
- Description
- Content
- Weight
- Dimensions
- Additional information
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.