0,00 zł
Serviciul
Departamentul de echipamente de sudură al Paton din cadrul Institutului de sudură electrică E.O. Paton garantează buna funcționare a sursei de alimentare, cu condiția ca utilizatorul să respecte condițiile de exploatare, depozitare și transport.
Producătorul oferă garanții de 24, 36 și 60 de luni atât pentru achizițiile de consum cât și pentru cele comerciale. Perioada de garanție începe de la data vânzării aparatului către utilizatorul final, pe baza documentului de vânzare, respectiv chitanța sau factura de TVA.
În cazul în care bunurile se dovedesc a fi defecte, nu arată sau nu funcționează conform descrierii, cumpărătorul are dreptul de a repara, înlocui, reduce sau rambursa produsul în mod gratuit.
Garanția acoperă numai daunele care apar în timpul perioadei de garanție și care sunt cauzate de produsul vândut sau de o tehnologie de fabricație defectuoasă. În timpul perioadei de garanție de bază, echipa de service este de acord să efectueze următoarele operațiuni pentru proprietarul echipamentului marca PATON™:
Efectuarea de diagnostice și identificarea cauzei defecțiunii;
Găsirea cauzei defecțiunii și diagnosticarea cauzei defecțiunii și furnizarea pieselor de schimb necesare pentru repararea echipamentului de sudură.
Găsirea și diagnosticarea cauzelor defecțiunii, diagnosticarea reparației și repararea pieselor defecte.
Verificarea echipamentului reparat,
returnarea echipamentului reparat.
Perioada de garanție se prelungește cu perioada de service.
Produsul anunțat trebuie să fie livrat la punctul de vânzare. Condiția pentru ca reclamația să fie luată în considerare:
Prezentarea unui document care să dovedească achiziția cu data vânzării (chitanță, factură de TVA).
Prezentarea unui card de garanție completat corespunzător și trimiterea acestuia la adresa service@patonwelders.com.
Livrarea documentelor, completate în mod corespunzător, așa cum sunt descrise în manual.
Obligațiile de garanție de bază nu acoperă echipamentul:
Cele care au suferit deteriorări mecanice care afectează funcționarea aparatului (de exemplu, deformarea carcasei aparatului sau a unor părți ale aparatului ca urmare a căderii de la înălțime, a scăpării unui obiect greu pe aparat, deteriorarea comenzilor sau a conectorilor);
care prezintă semne de coroziune care au provocat defecțiunea;
deteriorate de efectele umidității ridicate asupra componentelor electrice și electronice;
Care au fost deteriorate de acumularea de praf conductiv (praf de carbon, așchii de metal etc.).
Dacă încercați să reparați singur nodurile și/sau să înlocuiți componentele electronice;
Deteriorări care rezultă din instalarea unor piese sau accesorii necorespunzătoare, din utilizarea unor conservanți necorespunzători.
În funcție de condițiile de funcționare, se recomandă curățarea cu aer comprimat a pieselor și accesoriilor interne o dată la șase luni pentru a evita defecțiunile. Îndepărtați în prealabil capacul de pe aparat. Curățați aparatul cu atenție, păstrând furtunul compresorului la o distanță suficientă pentru a evita deteriorarea componentelor electrice și a conexiunilor mecanice ale fitingurilor.
Obligațiile de garanție de bază nu se aplică la înlocuirea pieselor aparatului de sudură care sunt supuse contactului fizic în timpul funcționării. Revendicările referitoare la următoarele sunt acceptate în termen de cel mult două săptămâni de la data vânzării:
comutatorul pornit/oprit,
butoanele de reglare a parametrilor de sudare,
conexiunile cablurilor și ale manșoanelor,
prizele de control,
cablul de alimentare și fișa cablului de alimentare,
mâner de transport, curea de umăr, valiză, cutie,
suport pentru electrozi, conexiune de împământare, arzător, cabluri de sudură și manșoane.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza reparațiile în garanție sau de a stabili data de începere a calculului perioadei de garanție, care este luna și anul de fabricație a aparatului (determinate de numărul de serie):
În cazul în care tichetul de garanție este pierdut de către proprietar,
În cazul în care tichetul de garanție nu a fost completat în mod corespunzător sau dacă vânzătorul nu a completat tichetul de garanție în momentul vânzării
Invertoare de sudură seriile Standard și Pro – 5 ani garanție de bază. Service-ul trebuie să fie efectuat în perioada prescrisă de către un agent de service autorizat. Primul service trebuie efectuat la 24 de luni de la data vânzării.
SC WELDMASTER SRL
Str Spicului Nr 2,
540235 Targu Mures, Romania
Szabadi Zoltan
Aveți nevoie de ajutor? Dați-ne un telefon:
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.
- Image
- SKU
- Rating
- Price
- Stock
- Availability
- Add to cart
- Description
- Content
- Weight
- Dimensions
- Additional information
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.